489324-203

14 timmar på landvetter

ska bara säga att 150 dagars var riktigt lyckad. enda var att jag fick en cider flaska i ögat så aj.

Men aja, det jag tänkte berätta var vår lilla resa ner till gbg. I onsdags kväll skulle jag, Loffsan och Jocke åka ner till landvetter för att hämta Malou. Vi åkte iväg vid 7 tiden och efter lite tjafs och krångel så var vi nere vid halv 10. Efter krångel med flyg och sånt så visar det sig att flyget var försent till 3 dagen efter. Vi satt och funderar och allt men bestämde ändå oss för att stanna. När klockn närmade sig halv 1 var vi ändå tvungen att åka till skövde för att byta bil. Så blev bara att göra det och var tillbaka igen vid halv 6 där Jocke satt & vänta. Jobbigt väder att köra i med en del dimma. Usch. Men när vi väl kom fram så la vi oss i sofforna och sov. Inte sovit något på hela natten så blev att vi sov till 8a och sedan var vi rätt rastlösa så loffsan skulle träna och sedan blev det kortspel och hur det gick vill jag väl inte snacka om kan man säga. Blev några varv för dom andra två på vagnarna men vad finns det egentligen att göra 14 timmar på landvetter!? Till våran glädje visade det sig att hon kom redan vid 10 över 12. Jippi! Förövrigt har det blivit mkt skratt. Narr av mig och mina ord - "kors i jösses", "rascha", "krivera". så konstigt är det väl inte. Men aja, skrattat väldigt mycket och tiden gick rätt mkt fortare än vad jag trodde. Men vid halv 1 ungeäfr så kom Malou och glada blev vi. :D Blev att åka typ med en gång och stanna vid donken för vi hade inte ätit mer än nån macka på hela tiden. Var hemma i skövde vid 4 tiden och där vi hyrde lite film och jag åkte bort till media markt för att hälsa på bror och agnes. Sedan hem, duscha och vid 5 låg jag redan i sängen. Kolla lite på björn men somna nästan direkt, vakna vid 9 åt en macka och sen somna igen och vakna inte från 10 eller nåt i morses.


ikv blir det myskväll hos Malou med film och sånt.
Pusspåer<3






Kommentarer
Postat av: Danne

Mums, fina byxor, lagom röda.. Pussipuss! :D

2009-11-21 @ 23:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0