489324-203

Jag kan inte sluta att tänka på dig

Man har ju blivit singel igen, inte länge man fick vara lycklig tyvärr men får ändå se hur det hela reder ut sig. Jag vill och jag hoppas men nu hänger ju inte det hela på mig. Hoppas ändå det blir ett bra beslut tillslut. Vill dock bara dig väl och känn efter med hjärtat. Allt jag kan säga.

Det var det om mitt stora problem i livet just nu. Idag har jag faktiskt vart och jobbat, var ett tag sen och tyvärr kommer det inte bli så mkt mer. Tiden finns helt enkelt inte, och kasst med tider får man också så det är ju lagom kul om man säger så :( men aja, får se hur dte blir, är verkligen behov av pengar just nu dock. Blev skolan idag också, först natur, svin tråkigt som vanligt, sen svenska och kan ju stolt säga att jag var den enda som fixa svenska provet :D Haha. Stolt allt. Sen idrott och prat om hälsa och kost.

Fått studentmössan idag också :D Vilka känslor man får då, fatta att redan på onsdag är det 100 dagar kvar till studenten. Kan knappt förstå det, tiden går så himla fort. Blir nästan rädd, har så mycket att fixa innan, hur ska man hinna med allt är frågan?! Nu väntar man bara på kläderna, får se när dom kommer helt enkelt. Måste hitta studentklänning och skor snart, smått panik!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0