489324-203

Sista dagen på 2009

Näst sista dagen på detta år, eller när jag skrivit klart detta inlägg så kommer det vara sista dagen på 2009. Alltså nu är det 24 timmar och 2 min till 12 slaget är och 2010 är det nya året. Undra vad som händer detta år egentligen, återstår att se som sagt.

Idag har jag vart hos pappa, vi har vart i både vänersborg och på överby i trollhättan. Käka Kina i vbg. Gottis :) Fixa äntligen morfars julklapp som äntligen kom idag. Så lämna den också. Åkte ifrån pappa ungefär runt 6 men tog lite tid hem eftersom det var en mycket jobbig och tät dimma. Sjukt jobbigt. Kom hem tillslut iaf, inte dåligt det :P Blev sedan att göra sig iordning lite och sen kom viktor och hämta bilen för han har fått körkort, Grattis Brorsan :D Äntligen får man väl säga. Haha.

Men det som suger hästballe just nu är att jag, lilla stackars jag som ska jobba och festa imorgon mår blä. Har huvudvärk och mår illa, det är ju ett nog NO! det får lixom inte hända. Hoppas jag kan sova bort allt, jag MÅSTE! Kan ju inte missa nyårsafton, det går bara inte.

Så najti. Imorgon är imorgon och då jävlar ska det partas.

Det kommer bli jävligt kallt imorgon.. burr.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0