489324-203

Juldagen - annandagen och vargön

Jag befinner mig nu hos mormor och morfar i vargön. Kom hit för ungefär 2 timmar sen och det vägen hit gick bra. Inga problem med vägarna egentligen förutom vid lilleskog som alltid är lurig och hal.

Ska köra en liten up-date nu. 
På juldagen jobba jag stängning och det innebar att jag körde. Efter jobbet blev det att skynda och byta om sen in till stan, möta upp Sofija, Loffsan och co. Fram och tillbaka och överallt. Sen körde jag hem E.H och sen runt 4 tiden körde jag hem Rasmus, Viktor och Loffsan till skultorp. Och jag lyckades fastna där 2 ggr :O förbannade jävla skit vad trött jag var på skiten sen. Dom kan väl ploga eller, hur svårt ska det vara :S Jaja.. efter många om och men så kom jag därifrån, blöt och dann efter blivit ner kastad i snön. Väl hemma så fastna jag på parkeringen men fick det tillslut också. Kl 8 ringer mobilen och då står stackarn Blomberg i stan utan jacka så det var bara upp igen och lyckades fastna denna gången också. Jag var såå arg och trött! Halv 9 kunde jag äntligen hämta upp Blomberg och vi gick och la oss för natten eller rättare sagt morgonen.

Vakna vid halv 2 och skulle egentligen åkt till mormor och morfar redan då men kände att jag inte orka det. Låg och prata en bra stund och sen vid 4-5 körde jag hem lilla plutten till väring. Hade hämtat Sofija så vi åkte och handla chips och sen hämta Loffsan. Hem till mig en sväng och vid 8 blev det att dela på en pizza, MUMA! Hämta även ut Blombergs jacka på krickelin (och det var på tiden att dom öppna, det stod att dom skulle öppna 18 men inte fan var det nån som öppna då, dålig stil). Resten av kvällen blev det spel. "Trodde du ja" - Med senap och skägg i hela ansiktet så var det ju kul ;) fick göra mycket dumt. (Ska lägga in bilder sen). Blev även fia med hutt och sprit var det som shottades så jag blev allt full. Första gången man blivit full i mjukisar. Haha. Den är bra.
Vi somna så gott vid 4 sen.

Idag var det upp kl 9 för att göra iordning lite och vid 10 iväg till mormor och morfar. Så här sitter jag nu och maten står på bordet. Jag är hungrig så gott. Blir sen mellandagsrea på etage. UNDERBART!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0