489324-203

Jävla nyår

Jag är så trött på att försöka planera saker som aldrig blir som man vill och inte kan vara alla till lags. Vill hinna med så mycket på nyår men det går inte, tyvärr. Kan inte nån vara nykter och köra runt mig till alla ställen, kom igen, det blir kul att köra? :D Haha.

Det är kläder som ska fixas, det är mat som ska hittas på och lagas och det är plats och folk man ska vara med som man ska försöka finna. Drickan ska inhandlas och man ska veta vad man ska ha. Mycket lättare sagt än gjort.

Inga kläder har jag än och hinner nog inte leta efter nåt nytt heller. Maten har man börjat att planera men inget planerat eller handlat än och inget jag kan hinna ordna heller, tyvärr. Folk är nog ordnat (men finns många andra jag skulle vilja tllbringa mitt nyår med) och sen var det plats att vara på, vi har ju lite koll tror vi så kanske, återstår att se. Drickan är nog det jag kan lösa lättast. Inte dåligt att nåt ska gå rätt iaf. Överlåter dessa saker till mina vänner där hemma i skövde, inte mycket annat jag kan göra härifrån vargön.









Kommentarer
Postat av: Loffsan

Det är kanske fixat nu :) väntar på svar från mamma och ulrik som kommer imorgon!

2009-12-29 @ 00:00:52
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0