489324-203

It's over now

Nu är tröjan borta och jag kan nog gå vidare. Jag hoppas på det och jag vill inte träffa honom. Jag kan nog vara ganska lugn när det gäller det också. För jag ringer inte och inte han. Enda gången det kan hända är väl när man är ute på krogen skulle jag tro. Kändes hårdare än vad jag trodde, men det bästa just nu. Have a nice life!

Vart duktig och tvättat idag men var så äckligt trött när jag gick ner så höll på att ramla. Vet inte riktigt vad som hände om jag ska vara helt ärlig. Legat i soffan hela kvällen nu och nu ser jag på coyote ugly. Bra film :)
Blir att lägga sig tidigt idag för börjar jobba vid 10 imorgon, längesen jag börja så tidigt.

Har även en jävla huvudvärk men är nog inte så konstigt efter alla avgaser man fått i sig!? och om jag inte blir förkyld blir jag bra chockad, stått i den där jävla kylan hela dagen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0