489324-203

Blomman

Nu blev jag själv igen och vad lugnt det blev. Haha. Haft Blomberg här sen tio och så skönt att få träffa honom igen. Shit vad jag saknat den grabben. Finns ingen som han. Så nu hoppas jag att vi kan festa tillsammans nästa helg. Visst jobbar jag hela men lugnt för jobbar bara korta pass och på dagen så ingen fara direkt :)
Idag väntar som vanlig ordning jobb på sigges mellan 16-22 och efter det blir det utgång med Sofija och Loffsan. Men blir lugnt för ska jobba på fredag igen och pallar inte att det blir som senast. Haha. Helt slut dagen efter.









Kommentarer
Postat av: Loffsan

Haha är du säker på att du inte vill bli som förra veckan ;)

2009-12-10 @ 17:53:58
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0