489324-203

med en bula i huvudet

Idag har jag vart på mitt "nya" jobb eller skulle nog mer kalla det för ett till extra jobb. Har nämligen börjat på sigges idag. Mellan 10-16 stod jag där. Var himla kul ändå att testa nåt nytt kände jag. Trivs och allt på mcdonalds men känner att jag behöver lite omväxling :) Kommer hedan efter jobba torsdag kvällar och sen får man se om det blir något mer :)
Förövrigt lyckades jag få en härlig bula vid pannan typ. Bra första dagen, bra jobbat :/

Efter jobbet så blev det wallander med familjen. Gillar verkligen dom filmerna, så ska nog ta med en till hem imorgon.
Nu tänkte jag iaf sova, har en del saker jag behöver göra imorgon så ska se hur mycket jag lyckas med :)








Kommentarer
Postat av: Ferhat

2009-09-01 @ 01:50:01
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0