489324-203

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

Rubriken idag kändes bara så rätt och självklar. Det är verkligen vår ute nu, helt underbart väder och man blir bara så glad och lycklig, det kan inte bli bättre! :D

Skrev detta inlägget över för 7 timmars men hade ej tid att skriva klart så får helt enkelt göra det nu :)

Dag börja med att man var ute i verkstan, gjorde inte så mkt, åkte bort till Max och käka på lunchen för var kass mat i skolan, sedan sluta vi halv 1 idag ist för 3, är inte det underbart egentligen. Kom hem och till min stora förvåning så gick jag ner till gymmet och träna, duktig Veronica :) Sen vid  3 vänta jobba och inte ens det kunde förstöra min dag och mitt braiga humör, yes! :D Mkt folk och stressigt, folk ville ha donken en så speciell dag som denna. Haha ! ;)  Eter jobbet fick jag ta med mat till Malou & Loffsan. Matvrak då ;) Så blev fast där hos Malou i nån timme, gick upp till vasa och satte oss en sväng, snacka minnen och bara hade jävligt kul. Blev iaf att åka hem vid halv 10, hoppa in i duschen och här sitter jag nu. Trött men glad. Längtan till Alanya är jävligt stor! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0