489324-203

Sista påsklovet nånsin.

Trist att säga det men sista påsklov man nånsin kommer att ha, sista lovet överhuvudtaget egentligen.

I vilket fall som helst så har jag spenderat påsken hos pappa. I söndags så blev det att vara ute hos farfar hela långa dagen och greja med rallybilen och lika så idag, hela långa dagen.. Tack pappa för att du hjälper mig! Det behövs verkligen men nu har det ändå hänt grejer. Frågan är nu bara när man ska börja köra. Pengar & tid är det som saknas men får väl se här till hösten om man hittar nåt jobb och så. HOPPAS HOPPAS!

Nu är jag hemma i skövde iaf, skönt! Ganska trött så funderar på att lägga mig i soffan och bara slappa, behöver egentligen både träna och plugga men får se om jag kan vara lite duktig och göra nåt av det. Kan behövas båda delarna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0