489324-203

Årets första grillning - aldrig engångsgrill igen!

Jag hinner nog med ett snabbt inlägg här skulle jag tro in jag beger mig till pappa. Var nu tre helger sen jag var där så är på tiden att hälsa på igen och att jag måste fixa med mitt projektarbete är också en orsak.

I vilket fall som helst igår så var jag faktiskt inte direkt bakis (var utgång på torsdagen) och det var himla skönt. Sov dock inte mycket den natten men kan aldrig riktigt sova dagen efter, fattar inte vrf.. Andra kan sova i timtal men inte jag. Surt!

Jaja, blev att jag begav  mig till Felix och Blomberg en sväng på dan, en glass på jobbet, ströga runt lite och hade det allmänt soft med mina "brorsor". Dom är fasiken som det. Som Blomberg sa: "du borde anställa mig som din hjärna för ibland så får din nuvarande kortslutning" och ibland stämmer nog fan det, men inte direkt så att Blombergs hjärna funkar desto bättre i alla lägen, ooh, nej.. Haha!
Vid 6 tiden drog jag mig bort till Malou, där väntade grillning, vi gick och satte oss, myste oss ner i gräset och längtade så efter mat eftersom vi sparat oss typ hela dagen men till våran besvikelse så gick engångsgrillen åt helvete. Skräll, det där är en jävla skit grej. Funkar ju aldrig. Så efter mycket funderande så bestämde vi oss för att åka hem till mig och ta elgrillen ist, blev att vi myste ihop oss på balkongen med grillen. Var riktigt gott med grillat, Årets första grillning var nu gjorde! Efter det en sväng till rese, hämta skor till Malou och sedan hem till henne, kika på Talang och sedan åkte jag hem för himla trött. Så blev tidigt i säng och nu måste jag åka snart, bråttom, bråttom!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0