489324-203

50 (51) dagar kvar till studenten.

Det sägs att det ska vara 50 dagar kvar till studenten fast det egentligen är 51, men det är väl bara för att tjäna pengar som dom gör så helt enkelt, aja.. ska i vilket fall gå ut idag för har sovmorgon imorgon och ska ta det jäkligt lugnt ikv för jag är egentligen inte alls taggad för att gå ut och festa. Så därför går jag bara ute idag för att träffa folk och ha en kul kväll.Med nån cider i kroppen bara. Lagom det.

Is still hos daddy.. Tänkte åka hem till skövde alldeles strax, klä på mig lite bara och så, får helt enkelt oxå bara ta det lugnt idag hem för är poliskontroll vecka. Så blir inget rekord idag på en timme. Haha. Måste testa kläder när jag komme hem sen oxå.. Lika bra att dra snart så man hinner :)

Igår så måla jag klart golvet i opeln, blev fint. Lyckat dock att torktiden var på 4 jävla timmar så under tiden jag vänta åkte jag in till the city vänersborg. Gjorde ett ärende på hanssonbil, kolla färg till opeln för det är ju en peugoet blå vi har på. Sen blev jag fast där i typ en timme, snacka lite & så. Sedan vidare till Nina och tanka. Hälsa även på mormor och morfar i en timme, fick lite fika och snacka med dom. Sedan hem till farfar igen, måla en sista gång och sedan hoppa lite studsmatta med Michaela.









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0