489324-203

090407

Ännu en dag gången, dagen börja med ett riktigt skitit pass på donken. Jävlar vad folk ska äta på donken när det är lov. Påsklov, gå hem och ät ägg med er. Så fort man trodde det skulle ta slut så kom typ 20 nya. Jävla mycket har det vart idag iaf förutom sista timme. Fick även byta bort min tid på lördag, det är bra det! Efter det så åkte jag och hämta Loffsan vid willys, åkte hem till henne gjorde en riktigt god sallad och bara slappade sen till 8 då David kom och jag fick lämna dom ifred(A) jag åkte hem, och gick ner till gymmet vid 9 som vanligt kna man säga, blivit en liten vana nu, bra det ! Jag är på gång. Nu sitter jag här och käkat lite, usch.. vill inte ha mer, var hungrig men nopp, inte längre. Dags för duschen och inge gbg imorgon förresten så vad fasiken ska man hitta på nu!? ..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0