489324-203

Vem behöver gym när man bara kan gå vilse?

Nu är det ju inte så att jag ville gå vilse men jag lyckades där jag bor. Hum.. Hur lyckas man? Skulle gå svängen vid golfbanan och gått där en sväng (gått där förr, inte så ofta och länge sen) men har ett rätt bra lokalsinne så tänkte att det är väl ingen match, tyvärr så blev det helt fel. Kom in i skogen på nån smalskogsväg och sen fortsatte det bara, ute i en hage över vatten, inne i en såndär stor trumma eller vad man kallar det och efter ha gått ett bra tag och antal km så, såg jag äntligen hus. Ni kan ju tänka mig vad jag blev glad. Visade sig att jag hade hamnat i skultorp. Var då bara att traska därifrån hem till mig och jaa, det tog väl en halv timme extra och inte nog med det, börja det regna med.. hum. Kul. Men kan ju nu i efterhand säga att jag var duktig och gå totalt 13 km om man kan lita på min stegräknare. Haha. Jag var i vilket fall som helst väldigt glad när jag kom in genom dörren och bara kunde pusta ut och känna mig trygg.

Några bilder från min lilla utflykt i skogen nånstans -


sista bilden av dessa 4 var glädje att se hus men bekymmer när jag vet hur långt det var kvar hem.

Men nog om min dumhet, tänkte berätta i snabbhet min dag, var verkstan 8-16 (eller ja, sluta halv men ändå) blev prov. Grundläggande fordonselektronik. Jaa, det ni. Det låter väl kul? Njaa.. men kanske med lite tur kan det stå ett stort G på provet.
Efter skolan iaf så fixa jag lite mat och sen gick ner till solariumet och sola. Och jag somna, fy vad skönt det var. Helt underbart, lite färg fick man, kanske inte behöver men bara så skönt att ligga där och efter det sköna blev det vilse-promenaden.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0