489324-203

Tur & Otur

Blev ingen stan för mig idag, sluta tidigare och orka då inte springa runt där i 3 timmar. Köpte bara balsam till mamma och sen hem, äta och nu vänta på att mamma ska komma hem och köra mig till jobbet, skönt att slippa ta bussen. Spara pengar med.
Letar fest men alla har blivit så torra och ingen ska festa och alla ska sluta dricka.. *suck* tråkmånsar. Kom igen nu, nu är det PARTY ! Jaja, blir väl inget av det idag men har fortfarande hoppet inför imorgon. Annars får jag hålla mig till nästa helg helt enkelt när jag ska ha lite här med tjejerna :)

Skolan idag gick fort och lätt, skönt att denna veckan är nu över, iaf vardagen, bara helgen kvar :D men jobb dock : /








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0