489324-203

Tröttare än tröttast

Jag är verkligen skit trött, höll seriöst på att somna på samhällen idag. Inget kul, inte alls. Körlektionen hade väl sina bra stunder förutom att jag nästan krocka, när jag kom för fort i en kurva. Hur fan ska jag fixa detta körkortet? Ska verkligen vara skit duktig nästa gång ta det jätte långt och göra allt perfekt. Jag ska visa att jag kan.

Skolan gick inte så jäkla fort kan jag ju inte påstå. Somna ju som sagt nästan. Fick förövrigt VG+ på samhälls provet, så jag är nöjd & Glad ;D

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila en stund. Måste det annars kommer jag aldrig fixa att jobba ikväll. Jobbar mellan 16.15 - 21.00 (önska mig lycka till!?) Det måste gå bra och tiden går fort för som sagt inget kul folk ikväll :(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0