489324-203

Snart helg

Fredag och då är det helg, eller snart. Har bara en skoldag kvar med två letioner. Svenska & projekt och företagande. Projekt suger. Inget för mig.. nej usch.
Sen efter skolan ska jag bara vänta på mamma och packa sen ska vi antagligen hämta fronten hos Breman och sedan åka vidare mot mormor & morfar. För det är där jag nu ska spendera min helg. Har inte riktigt lust men aja. Blir nog att åka förbi pappa en sväng efetrsom han fyllde år i veckan och ska ha lite kalas med mums smörgås tårta och ge presenten.
 
Hoppas på en okej helg även om jag kommer känna blä när jag kommer hem på söndag och inser att helgen bara försvunnit för jag vart tvungen och sitta hos mormor och morfar och glo. Ska inte klaga ska vara glad att dom lever men ändå.. Att vara i denna åldern då har man ingen lust att spendera en hel helg hos dom.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0