489324-203

Jag vill bara ligga kvar i sängen

Fyfan vad trött jag är. Tog mig en halv timme innan jag rulla ur sängen och sakta men säkert börja klä på mig. Jag vill bara tillbaka till min varma sköna säng, jag fryser och vill inte gå ut i denna kyla. Idag väntar verkstan och en lång, lång dag, enda till 4. Hoppas jag pallar det. Känns fan inte så men det kan jag nog fixa.

Igår, söndag så jobba lilla jag, länge oxå. 13.30-22.00, men måste säga att det gick riktigt bra och att man får rast emellan (som man inte får när man jobbar typ 4 och halv timme) gör att det blir inte lika jobbigt. Kortare pass med ingen rast känns mer.
Även kul  igår eftersom jag gjorde en del som jag inte har gjort förut. Först var jag lobbyvärdinna och det har jag vart förr, rätt tråkigt. Men sen  stod jag nästan hela dagen i 2:a och presentera maten. Efter min rast så stod jag där lite till, stod några minuter i kassan och sen blev det även att stå i ettan för första gången. Det gick ju faktiskt rätt bra =) Kul ändå få testa på nya saker.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0