489324-203

Helg igen :)

Som tur är så går ju ändå veckorna ganska fort, denna har iaf gjort det och tur är väl det för detta har inte vart nån toppen vecka för min del men hoppas ändå helgen kan bli det.
Vad som väntar idag?
- Det är först skolan som börjar 10.10 och då blir det svenska med klassråd & film om Bellman. Efter det lunch och sedan projekt och företagande som inte riktigt är min grej, har inte riktigt kommit in i det en och måste säga att det är bra jävla krångligt, speciellt efetrsom vi fått nåt nytt data program, fronter som man ska ha och göra med. men aja..
Efter skolan tänkte jag att jag ska strosa runt på stan en sväng, ska handla lite till mamma och även hoppas på att hitta nåt själv. Är ju lön på måndag :D
Sedan är det dags för att traska bort till donken och jobba en sväng, (därför jag går på stan för finns ingen anledning att åka hem emellan) Börjar 16.15 och sedan slutar jag 9. Hoppas att dte blir party efteråt för är fan sugen men verkar inte så :( buhuh! Men men, får väl se =)

Ska även jobba lör & sön denna helg. Ringde igår och fråga om dom ville att jag skulle jobba på lör och ja, jag är kass på att säga nej men fick ändå en kortare tid än vad dom ville att jag skulle jobba. Palla att jobba 12.30-21.30, nja.. inte en lördag så blir istället 16-21.30 och söndag 17-21.30

Blev förövrigt ett rätt långt inlägg idag känner jag. segt att läsa känner jag men aja..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0