489324-203

Början på en ny vecka

Nu var denna måndag snart över. Jag var riktigt trött när jag vakna imorses, inget kul alls och kan ju säga att jag har inte gjort ett enda dugg i verkstan idag. Inte skrivit ett enda ord. Inte ett enda! :O Aj, fy Mig. Får reda på provet imorgon, hoppas att man fick G. Får även sovmorgon till 9.50, så himla skönt ju=)
Efter skolan så blev det körlektion, en dubbel så blev att parkera hela tiden. Lite krångligt så, men klarat det förut men nu ska det vara så jävla perfekt. Sur jag blir. Blev även hur jävla kissenödig som helst, så jävla hemskt var det. Sen påväg hem i bussen så åkte busschaförren som en påse skit. Körde inte alls snabbt som dom brukar och åkte en annan väg. Fatta vad arg jag var. Höll ju på att kissa på mig.
Nu har det vart tven hela kväll, sova vore jävligt skönt.








Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: aw tack tack ;D

2008-09-22 @ 22:14:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: tur det då ;)

2008-09-22 @ 22:33:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0