489324-203

Avsluta med vinst

Vart rally idag i vbg och jag åkte med. Sluta riktigt bra med en härlig vinst i grp E och även slog många andra i bla. Voc, det är härligt det. Pappa är grym på asfalt så är det bara. Nu förväntas det av många att det är jag som kör den bilen nästa år och pappa är klar med BMWn, får hoppas på att det blir så nu. Behöver bara massa pengar för att fixa det. Lättare sagt en gjort. Blev en riktigt lyckad söndag med härligt rallyåk. Nu är jag så trött så jag orkar knappt ha ögonen öppna. Gick upp lite innan halv 6 och la mig 12 så var grymt trött och nu är jag ännu mer trött.

Får se om jag orkar se tven, finns program som jag vill se, men orkar jag!? Nja.. Men men.. Tack för en toppen söndag allihopa.
Rally "släkten" är verkligen speciell för känns som alla känner alla :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0