489324-203

Projektdag = Ingen skola

Idag hade vi en såkallad projekt dag men jag har inte ens börjat med mitt så det blir att bara skriva vad man ska göra för nåt projekt och det är allt. Inte så svårt direkt. Sen är man ledig kan man säga. Grymt skönt. Tänk egentligen vad mkt man kan hinna om man går upp tidigt. Som idag så gick jag upp vid 8 fast jag inte behövde men kunde ändå inte sova. Blev äta frukost sedan ner till gymmet & plugga samtidigt och sedan bort och sola och in i duschem och klockan är inte ens 11, det är bra det ! :D Så idag väntas det plugg, usch.. sedan vid 16.40 blire körlektion och sen får man se vad som händer. Imorgon blire iaf min första utgång. Trevligt ! :D Här ska det inte snålas.
och sen blire fest som fasiken i lokalen. Fick nyklarna igår och var där och kika. Det ser helt okej ut allt. Totten fixar ljud så det kommer nog höras rätt bra vart festen är. Haha. Hoppas på en skoj kväll men man får väl se.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0