489324-203

Körskolan, skolan & Jobb.

Nu vid halv 10 har jag en körlektion med Calle. Vet inte vart vi ska köra än men det visar väl sig :) Vakna även as tidigt och trodde jag skulle gå upp men insåg att jag kunde ligga och sova minst en timme till. Soft :)

Efter körskolan blir det skolan, som jag missar lite av. Trodde vi börja 10 över men vi börjar 10 i, aj då.. Då är det iaf religion, sedan samhäll (som är så trist och jag inte läst alla sidorna, fy mig). Efter det är det idrott. Idrotten har blivit bättre och tycker ändå läraren är okej.

Vid 16.45 börjar jag att jobba, så blir lite stressigt för jag tänkte jag skulle hem emellan (men tar med mig kläderna för säkerhets skull ifall jag inte hinner). Slutar sedan 21 och hoppas även att P kommer förbi en sväng. Vi hade en hel mysig kväll igår, även om han kan vara sådär smygtaskig (som jag hoppas han inte menar).

Prata sen med Dennis i en och halv timme, skönt att få prata av sig lite =)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0