489324-203

Har en hel födelsedag kvar :)

Idag har vart som en liten för tidig födelse dag med frukost på sängen och allt. Berätta om första presenten jag fick, en förgasare. Som Peter sa: Vilken kvinnlig present! Men jag är nöjd.. Sen åkte vi ut till farfar, testa volvon, dessa jävla växlar bara. Kul att man får hålla på och trycka i växlarna och sen kan man få i 1an ist för backen och tvärtom. Efter vart där en sväng & åkt runt så åkte vi hem, fixa iordning våran smörgåstårta. Som jag och Nina gjort alldeles själva :) Blev ju riktigt mumsigt tillslut. Av Farfar & Mojje fick jag tusen spänn och även tusen av Gun-britt & Torbjörn. Ur snällt. Tack så jätte mkt :D Sen kom perra lite senare och av han och jan fick jag en stekpanna, haha! Är ju jätte bra att ha sen när man flyttar hemifrån och sen fick jag även ett presentkort att jag får min c-licens av dom. Fan vad nice :D Skit glad är jag, jätte bra presenter man fått. Fick även pengar av Markus, yeah och fina blommor.

Suttit idag och planerat min 18års fest på fredag :) Eftersom jag hyr lokal så vill jag ha folk som tittar till att allt sköter sig så kommer ha min egen lilla livvakt där. Haha. Får se hur detta kommer gå. Nu är nog datorn fixad med, toppen.

Imorgon vet jag ej vad som händer, men får väl se. Åka till mormor och morfar vid typ 4 för att sen åka hem till mamma. Sen kommer Jessica vid 8a och då hon ska visa sin dunder dammsugare.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0