489324-203

Fest, löv och dagen efter.

Igår som sagt hade jag min fest. Segt i början med lite folk, lite för lite tjejer (eftersom killar dansar sällan så). Var väl mesta dels 4 tjejer och resten killar, typ 20-30 killar.. Haha. Men sen blev det ju några fler tjejer och mer killar. Vet inte alls hur många det var där tillslut men det var ett bra gäng med folk där. Haha. Bra musik & bra ljud var det iaf och det kan jag tacka Totten för, thanks :D Blev iaf en hel del dricka för mig men inte mer än att jag kunde hålla relativt koll på läget. Mkt dans blev det också, dansa så svetten rann vill jag lova. Haha :D Men tacka alla som kom för en tillslut lyckad kväll. Jag hade kul iaf.

Dagen efter var dock inte lika rolig när det var städdags. Upp kl 7 & börja, mamma och syster hjälpte till att plocka upp utanför och jag börja inne. Men jag säger då bara det att fest har jag inte igen på hösten för jävla vad löv och lera det var. Men efter 4a timmars slitande så var jag klar, dammsugat två ggr, skurat golven två ggr och plockat ihop allt. (dock kom jag på att jag glömde fönstrena nu) hoppas det inte märks (A). Hihi. En sak som jag är jävligt glad för är att jag inte vart bakis idag :) sjukt skönt. Jävligt konstigt men är riktigt glad för det.

Nu håller jag på att få alla bilder av Frida eftersom jag inte har en egen kamra som funkar så bilder kommer väl upp senare ikv eller imorgon. Ska iväg till bussen strax. Börjar jobba 17 och slutar sen 21, hoppas på en lugn kväll. Man kan ju hoppas iaf mena jag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0