489324-203

Ett ärligt negativt svar är bättre än att leva i ovisshet

Kan inte sluta, kan inte sluta drömma om dig.
Ska jag gå vidare och bara glömma, men vad ska man göra när man inte kan glömma? Du tar all min fokus som jag måste lägga på annat men jag kan inte tänka på nåt annat än dig. Jag ser dig i allt och jag vill bara ha dig här.. Men vad gör det när du ändå bara vänder dig om och går din väg. Jag står ensam kvar och önska bara du vände dig och sa: "Jag är din". Jag är förkrossad, jag är verkligen ledsen.. Vill bara skrika ut men smärtan sitter i mitt hjärta och du är den enda som kan fixa det, den enda som kan plåstra om det, blåsa på det och finnas där för mig. Så kommer nog aldrig fallet bli, jag är så ledsen för det, så jätte ledsen. Jag vill ha dig, men vad vill egentligen du?  Kan inte säga att du har sagt nej, men hellre det än att sitta här och inte veta nåt.

Så snälla du, ge mig ditt svar.. Var ärlig, jag vill inte leva såhär, jag vill inte vandra runt här i en ovisshet. Jag vill ha dig men vill du inte ha mig vill jag ändå veta det, så jag kan gå vidare och aldrig blicka tillbaka på något som kunde bli så bra..
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0