489324-203

Dagen kunde ju knappt börja sämre men kanske kan få ett bra slut ändå?

Dagen börja med att jag skulle upp tidigt och försov mig så hade en kvart på mig att göra mig iordning och dra mig ner till bussen. Stress, stress! Men hann iaf till körlektionen och fick t.o.m stå och vänta en 10 min. Sedan vänta "lilla uppkörningen" och det blev inte alls bra, var inte alls med, kolla inte ordentligt, slarva och var allmänt ouppmärksam. Fy mig, men som sagt alla har vi ibland dåliga dagar och att jag ändå kan, han vet att jag har det. Typsikt! Men nu har jag ingen mer körlektion, jag har inte riktigt råd just nu. Men har ju teoriprovet & uppkörningen bokad så nu är det bara att vänta och plugga & öva för att fixa detta nu, vill ha körkort!!!! :D Längtar så jag dör ju.

Eftersom jag hade bråttom på morgonen så blev det ingen frukost så blev en frukostmacka på donken, hade ju en kupong där, skit bra=) Svängde in på gina också och hitta mig en t-shirt eller vad man nu ska kalla att det är, rea med. Gött. Endast 100 kr :D Sånt gillas! Speciellt när jag inte ska köpa grejer egentligen. Efter det tog jag bussen bort till jobbet & var där en timme innan jag börja så stod och gjorde iordning mig extra länge men snällt eller vad man ska säga så fick jag börja en kvart tidigare. Pengar iaf :D Blev fullt ös vid lunch tid, shit.. vart kom alla ifrån ? Haha. Men sen så sluta jag halv 5 och mamma kom och hämta mig, åkte och pumpa d'cken och sen tvätta bilen.

Efter det hem och duscha bort all fritöslukt. Känner mig fräsch nu, skönt :D Hehe. Nu blire tven en sväng och sen kanske träffa "hemlig".







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0