489324-203

Dagen innan den stora dagen

Söndag, och söndag känns alltid lika deppiga när man inser att det börjar en ny vecka imorgon. Men men, imorgon är det ju helt okej eftersom jag äntligen blir 18, ÄNTLIGEN säger jag bara. Blir väl inget speciellt egentligen imorgon, utan skolan och sen hem och fira lite. Men det får man ta igen på fredag helt enkelt, för då blir det FEEEEEEEEEEEEEEST ! :D

Idag förövrigt har jag grejat med volvon, fixat lite med växel så det går att lägga i 1an ist för backen och tvärtom. Gött ! Sen blev det ännu mer smörgåstårts ätande. Haha. Sen mötte vi upp mormor och morfar i grästorp för att sedan åka med dom till skövdeland. Morfar kör ju som hej kom och hjälp mig, jag är glad att jag lever. Haha. usch. Neeh, nu ska jag nog sova. Lika bra, orka sitta här, för är bättre det blir imorgon helt enkelt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0