489324-203

Äntligen Fredag

Nu har jag precis duschat, skönt :) orka inte det igår kväll :P Blir att äta lite frukost och så snart. Sedan blir det skolan med först svenska (håller på att förbereda inför nat prov i svenska B), ser väl inte direkt ifram emot det, verkar så krångligt och sen sitta där i 5 timmar, nja. Känns sådär det med. Efter lunchen och det blir det projekt och företagande och det ser jag heller inte fram emot. Det är ju så jävla trist och krångligt. Usch!

Vid 4 tar jag bussen bort till grästorp där Nina ska hämta mig och så ska vi åka bort till vänersborg och gå på mingel och modeshow :) Det ska bli jätte kul, aldrig vart på något sånt nämligen.

Kommer även spendera resten av helgen hos pappa också. Vad som kommer göras där vet jag inte än men det visar väl sig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0