489324-203

Verkstan ännu en gång.

Nu sitter jag här i verkstan igen, sådär roligt. Har som vanligt tråkigt och jäkligt segt är det. Finns inget att göra känns det som, ska nog göra prov idag på - fordons protokoll. Har med bilprovningen och sånt att göra. Inte så svårt så hoppas jag fixar det, sista provet jag har kvar nu för denna terminen, gött :D

Igår blev det att plugga, inte varje dag jag gör det direkt. Har prov i samhällen på onsdag om media och sånt, så plugga lite på det. Sen till esteten ska vi ta med en film som man tycker om, visa en scen och förklara varför man tycker om den och så, därför måste jag kolla genom hela filmen och hitta det jag vill visa, tror det blir början. Ska visa Dagboken. jag bara älskar den filmen, så jävla romantisk och fin. Lipar varje gång. Typiskt mig. Haha! Även på kvällen så blev det telefon snack först med P i typ 2 ½ timme och sen O i 1 timme. Haha, inte konstigt att jag är trött när jag vaknar sen på morgon, får sluta upp med dessa dumheter, kommer annars aldrig orka att hålla på och gå upp på morgonen. Haha!






Kommentarer
Postat av: kristin

svar: ja ,precis. förstår inte varför dom inte lägger tiden på att skriva snälla komentarer iställer, och få tillbaks snälla. menmen, det finns ju lite speciella människor ;P

2008-05-15 @ 13:57:03
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0