489324-203

Studiedag & Jobb

God morgon allihopa :) Nu är jag vaken! ;)
Idag är man oxå ledig, har studiedag. Hur skönt som helst, har varit väldigt lång ledigt, nästan en hel vecka lov. Det behövdes kände jag och snart är det inte långt kvar till sommarlov. Fan vad tiden går fort egentligen, men jag klagar inte ;)

Trots att jag är ledig så ska jag jobba, börjar klockan 12. Min sista tid för utbildning. Först ska jag stå 2 timmar i kassan med Adam sen så ska jag fixa sista timmen själv, 14-15. Jag är faktikst lite nervös för det, för jag är ju som sagt inte alls van. Men jag hoppas jag lär mig fort men är så mkt att hålla koll på bara, tyvärr. Usch!

Sedan vet jag inte vad som händer resten av dagen, men det märks väl ;) Hoppas på sol så man kan sista ute en sväng och sola. Vore skönt, behöver få lite brunare färg nu, jag är lixom blekbrun.. FULT! vill vara mer gyllenebrun.
image370




Kommentarer
Postat av: Alexandra

godmorgon! =9

2008-05-05 @ 10:31:43
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: Linda

Svar: Vadådå? :/

2008-05-05 @ 10:32:32
URL: http://hiphopstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0