489324-203

Ödet?

image379Jag kom och tänka på när jag skrev förra inlägget där det handla om ödet att jag kunde kolla med er om det är bara jag som tror det eller är det vanliga än vad jag tror.
I vilket fall som helst så tror då jag på ödet. Det är egentligen en ganska lätt lösning när man har ett problem som man ej vet hur man ska hantera. Då brukar jag helt enkelt låta det vara och låta ödet bestämma åt en istället. Blir det nåt så blir det de och då har ödet bestämt det. Det är faktiskt rätt skönt att bara ha det så ibland. Jag brukar även ofta använda ödet åt när jag ska handla kläder och är lite osäker. Då går jag därifrån och kommer tillbaka senare eller några dagar senare, visar det sig att den finns kvar då är det så att jag ska ha den, annars så är den borta och då var det problemet löst.
Visst är ödet bra ibland, så nu frågar jag er -
Tror ni på Ödet?
image370




Kommentarer
Postat av: josefina

gillar din frisyr på kortet

2008-05-05 @ 22:49:38
URL: http://nyhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0