489324-203

Morgonpigg.

Jag är rätt morgonpigg av mig faktiskt. Fast idag är jag det speciellt eftersom jag typ bara låg och sov hela dagen. Känner mig utvilad. Fast nu är jag tidigt uppe för idag börjar jag egentligen inte från 12.10 pga. att vår svenska är inställd så har bara estet nu i 2 timmar då vi bara ska se på alla filmer som folk tagit med sig. Inte så jobbigt direkt. Så vad ska man nu göra på morgonen tills man ska åka iväg, har iaf tagit en dusch så fördrivt tiden lite. Men men, kommer väl på något. Efter skolan blire nog iväg till Frida en sväng och hämta min cykel och skjorta, dock tror jag att jag kommer fastna där ett tag men det gör då inget :) Bara jag är hemma till 8. Så jag inte missar gossip girl & desperat housewives, det får man verkligen inte missa.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0