489324-203

Klädproblem & Torra Händer.

Nu får jag skynda lite och göra mig iordning så jag och mamma kan åka till stan, visst så har hon inte kommit hem än eftersom hon är och hämtar min syster hos en kompis. Stan öppnar vid 12, men stänger 4 så mann vill ju kunna vara där hela dagen.
Vad jag ska ha på mig idag, har jag inte en aning om än, svårt där det ibland, känns som man inte har några kläder alls men egentligen har man en hel del. Nånting som är lätt att ta på och av, inte för varmt och inget för lättklätt. Jaja, jag hittar väl nåt.
Btw, ointressant information men iaf, jag blir TOKIG på mina händer, ena stunden är dom lena och så och sen andra stunden kan dom vara jätte torra och inte alls sköna. Egentligen vill jag inte hålla på och smörja in mig, jag vill att mina händer ska vara fina iaf men just nu har jag väl inget val helt enkelt.
image370






Kommentarer
Postat av: sofie

ha en trevlig dag=)

2008-05-11 @ 11:20:56
URL: http://sofieliden.blogg.se
Postat av: Emma

sv. Tack, va bra att nån förstår mig :)

2008-05-11 @ 11:33:53
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0