489324-203

Jag!

För 5 år sedan
Var jag 12 år, hade glasögon, långt vågit hår och sminka mig och precis vart med om väldigt jobbiga saker som än tränger mig.
För 3 år sedan
Var jag 14 år, hade fortfarande glasögon, brydde mig inte så mycket om hur jag såg ut, tog det som det kom och precis fått börja åka med i rallybilen som var då mitt livs bästa ögonblick.
För 1 år sedan
Var jag 16 år, gick första året på fordonsprogrammet. Var tillsammans med Dennis och levde väldigt lyckligt under den tiden. Livet lekte och jag var glad. 
För 3 månader sedan
Var på svenska rallyt som alltid är lika roligt :D umgicks mycket med mina vänner. Försökte gå vidare efter allt som hänt.
Igår
Var jag i skolan, lätt dag och på kvällen jobba jag på mcdonalds.
 Idag
Lyssnat på en tant från andra världskriget, huvudvärk och sedan får man se vad som händer!
Om ett år
Tar jag snart studenten, förhoppningvis är väldigt lycklig och har nån att dela kärlek med. Kanske t.o.m kört min första rallytävling.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0