489324-203

Jag kan inte ens se dig från mina tårar faller.

image359
Usch.. det är hemskt när man saknar nån så mkt som man egentligen inte ska sakna. Har inte sätt dig på hur länge som helst men nu när jag såg dig så kunde jag inte hålla tårana tillbaka, dom bara börja rinna som tusan och jag kände ett stort tomrum i hela mig. Jag saknar dig, kan inte hjälpa det men jag gör det, ibland.. Så jobbigt utan dig ibland. Så fint att han hade skjortan han har fått av mig, blev jätte glad :) skulle så gärna vilja träffa dig snart, bara jag klarar av det.
Det du säger till mig får mig att känna mig så speciell men så grymt jobbigt blir det då med, jag är så förvirrad och hela min värld är helt upp & ner nu. Vet inte hur jag ska lösa allt.. fan ! :/

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0