489324-203

Inte som planerat

Blev inte riktigt som jag planerad. Kom som sagt fram till stan och var grymt trött så var inte helt med, såg inte mina kompisar först men efter ett tag såg jag dom, godmorgon ;) haha! Blev att sitta och lyssna på den där Tanten  och lova er att jag var otroligt nära att somna. inte för att det var tråkigt, (lite segt var det) men utan för att jag har inte sovit så många timmar inatt, låg och prata i telefon tills 2. Så inte så konstigt om jag var trött. Men efter suttit där i kyrkbänkarna i 90 min ungefär, inte så bekvämt kan jag lägga till. Så sluta vi och jag bestämde mig att strunta i resten av dagen, för hade sån riktig jäkla huvudvärk så jag orka verkligen inte med att vara kvar. För vi skulle börja vid 12 tiden och då var kl 10, inte så kul. Så åkte hem, åt lite för var jätte hungrig trots att jag hade ätit frukost. La mig och titta på förtrollad och somna efter halva så fick se om den från halva sen när jag vakna igen. Huvudvärken är mindre, men har fortfarande kvar den. Jobbigt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0