489324-203

Hemma!

Nu är jag hemkommen från skolan. skönt ! först hade vi svenska och klassråd. Sedan rast på ett bra tag, så gick upp till sekunden och satt lite där och snacka, kolla bilar osv. Sedan var det dags för samhäll, och inte estet som jag trodde. Blanda ihop dagarna. Sånt som händer ! Blev att snacka om det som den sista tiden har hänt i världen, sen tog vi en bensträckare och så sluta vi typ en halvtimme innan vi skulle. Som vanligt då! Förövrigt fick även Breman körkort idag. Grattis! :) Jag vill med haa =/ Fick iaf skjuts upp men inte av Breman för han rådissa mig. Haha! Utan av snälla Ralso, hade högklackat idag och orka verkligen inte gå till rese. tack! Så blev bussen hem sen och äta. as hungrig och nu sitter jag här, det var min dag så härligt långt.







Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Vsg :) Gör du?

2008-05-14 @ 14:44:06
URL: http://hiphopstyle.blogg.se/
Postat av: Linda

Svar: Samma här, hur kan du ha tagit bort dom där siffrorna/bokstäverna som man annars måste skriva för att kunna skicka? :D

2008-05-14 @ 14:46:10
URL: http://hiphopstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0