489324-203

Börjar bli bättre

Skönt att vara hemma, har huvudvärk nu, inte alls så kul. Idag så har jag jobbat på mcdonalds och detta var min sista utbildningstid. Shit, hur ska jag klara mig själv sen? jag kan fortfarande inte vad allt finns och så men jag hoppas det löser sig. Jobba idag lite mer än 3 timmar, helt okej. Och lagom med folk ändå. Inte för mkt och inte för lite. Vet nu med att jag ska jobba ojämna veckor och det inbär att jag ska jobba när det är klassfotboll, shit egentligen.. hur ska jag klara det.? Hahaha xD Hoppas det fixar sig. Ibörjan nu var det rätt kritisk men det gick helt okej tillslut och jag tycker jag klara mig rätt bra ändå.
Men nu är jag trött och ska fortsätta och vila en stund och titta på TheHills. Älskar det.
image370




Kommentarer
Postat av: kristin

svar: usch, det lät ju inte nå bra. hoppas det blir bättre:). Min dag har varit bra (:

2008-05-05 @ 17:43:14
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0