489324-203

Äntligen Fredag!

Nu är det snart helg, fan vad underbart! Idag är det först verkstan, sitter nu vid en av datorerna här och har nu lunchrast. Färdig med sista kursen nu med, så resten av tiden kvar till sommarlovet kan jag bara slappa mig igenom, iaf när jag är i verkstan, fan vad skönt :D Kanske ledigt t.o.m om jag vill.
Senare idag blir det att åka iväg till pappa och vara där hela helgen, får se vad som händer där nu :)

Igår - Var ju inte hemma igår så får skriva idag stället vad som hände. Jag och Frida stack ner till stan och satte oss på Pim's och fika. sedan kom Mogge och så satt vi och snacka vi med dom. Det blev rätt seg kväll och inte alls som jag hade hoppas på.

Killar - jag blir så jävla trött på er och då menar jag egentligen en vis person. Man får inte hur många chanser som helst. Jag vet att jag är för snäll men igår var jag fan förbannad, för så gör man inte. Han kan inte komma när han vill och när det passar honom. jag har faktikst oxå känslor. Blir så jävla trött och HATAR att vänta. fan ta dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0