489324-203

Shopping med Syster

Idag blev det att åka in till stan med min syster i detta otroliga väder. Shit vad det har snöat idag och mer blir det bara ju, ojoj.. men när man väl var inne i affärena så var det ju lugnt.

Benita & Jag på stan i snö ovädret ;) Hihi.

Min Shopping:
image18
Svarta tyg skor från Stadium - 200 kr
image19
Vitt linne från H&M - 59 kr
image20
Grön T-shirt från H&M - 59 kr

Blus, en lång skjorta. Gillar den skarpt. Från H&M - 198 kr

- Detta var det jag hitta idag och jag är mycket nöjd med lite baskläder och en fin blus. Älskar skor <3 underbart!

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Jamthing

Jadu, visst e de gött o handla sig lite kläder :D

2008-03-17 @ 19:16:45
URL: http://annaberglundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0