489324-203

Tillbaka på svensk mark igen

Det är lite blandade känslor om att vara hemma igen. Skönt men detta regn som man typ blir ledsen att se, vill ju inte ha regn. Vill tillbaka till solen och badet. Hade en dag 41 grader i skuggan, men jajemänsan så ska dte vara.
Det som vart bland det härligaste är att vi (jag och marita) inte stressat en enda gång under resa, aldrig sagt skynda eller något sånt. Riktigt härligt, så ska det vara. Men imorgon är det tillbaka till vardagen och slut på livets sista sommarlov. Låter så dyster att detta ska vara sista dagen på sommarlovet och det regnar.

Jag är än kvar i gbg och vid halv 5 tiden kommer pappa och hämtar mig här och sen ska köra mig hem till skövde. Ska bli underbart att få komma hem och sova i sin egen säng, mjuka dessutom. Denna säng på grekland var väldigt hård kan jag lova.

Mycket har jag nu på denna resan vart med om och sett. Ätit mkt god mat (är mkt mer vuxnare nu och kan testa nya saker och maträtter, riktigt skoj) Blivit en hel del drink och bara levt livets goda dagar. Mkt sol och bad har det även blivit. Dom tre sista dagarna låg jag faktiskt i skuggan, var för varmt faktiskt och sen tyckte jag att det räckte med färg som det var. Nu när jag sitter här så känner jag mig inte alls brun men jag är säkert det,kanske bara jag som inte ser det. Får väl se om man får nån reaktion.
Nu ska jag bara luta mig tillbaka ta en mars och njuta av sista dagen i friheten
.





Kommentarer
Postat av: bella

ja visst!

har du vart i grekland nu? :D

2008-08-19 @ 18:59:25
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0