489324-203

Mer jobb & mys.

Blivit mkt jobb idag. Börja ju i stan halv 12 (jobbar aldrig inne i stan men dom behövde folk där) så det gick väl på bra där. Brände mig dock på båda armna så har snygga röda sträck nu :/ Sen när jag höll på och jobba där så ringde dom från norrmalm och ville att jag skulle jobba där med. Så efter slutat i stan vid halv 4, tog jag cykeln bort till norrmalm och det ÖSREGNA :/ Jag var verkligen helt dyngesur när jag kom fram så fick låna andra byxor och så, fick även gratis mat för allt slit. Man tackar :) Sen jobba jag där mellan 5-7. Segt men gick rätt bra ändå och sen kom mamma och hämta mig för i detta vädret går ju egentligen inte och cykla :O Haha. Nu så ska jag bara ta det lugnt & så ska P komma hit en sväng, mys. Inte träffats på typ 6-7 veckor :/ buhu :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0