489324-203

Fest, fest & fest igår.

Matfestivalen var det ju som sagt igår, var först hos Malou, blev lyckat :D Förutom att polisen kom och så. Vid halv 11 - 11 drog vi in till stan, åkte en karusell, träffa folk och hade skoj. Men sen blev det sådär. Åkte hem med hemlig person och sov.
Riktigt kul med er tjejer hos Malou, ikväll blir det ännu bättre. :D
Men först innan jag får festa igen måste jag till mcdonalds och jobba. börjar 5 och slutar halv 10, men får ändå bli rätt lugnt eftersom jag ska jobba på söndag, 13.30-22.00, vill ju inte vara för slut ..
Matfestivaken än så länge, sådär..

VEM VILL GÅ I TREAN NU?! ALLA ALLA !!

En bild från igår..
Louise, Jag & Malou<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0