489324-203

det droppar från himlen, MYCKET

shit, vilket jävla väder, regnet verkligen bara öser ner. Skulle köra bort och hämta Benita i stallet och jäklar vad det regna då, såg ju inget typ. Hatar att köra i sånt, är jobbigt.

Idag har man först varit i skolan, först samhäll och sen lunch & sist svenska där vi bara satt och läste, får typ sitta och läsa hela tiden känns det som för den där bokrecensionen ska ju vara inne nästa fredag. Så har haft 2 veckor på oss typ + att jag fick börja med en ny bok.. kass är den oxå. Den är verkligen seg och extremt beskrivande. jobbigt. sen efter skolan så drog jag, blomberg & karlberg på stan en sväng, gjorde inpuls köp på h&m, en kofta för 298 :- och en sjal 129:- men hade 10 % så blev 398 för allt. oj, mkt i rabatt, not :/ Sen hann man visste inte mer :/ så får kanske bli mer imorgon är mkt jag skulle behöva köpa just nu, hitta ett par as snygga skor med =) sen kom man hem, laga mat, läste mer i boken och vila. Nu är det meningen att jag ska träffa Anna en sväng, får se när hon hör av sig.








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0