489324-203

Vilken härlig morgon :)

God morgon på er :D
Idag är jag glad & pigg, joho ! :D det är härligt när man känner så. Idag skinner solen oxå, underbart :D hoppas på en lika varm dag idag, vore toppen.
Sicka problem jag hade att välja kläder idag, kände som man inte hade nåt att ta på sig, trots att man egentligen har massor att ta på sig. Dagens i-landsproblem.
Jaja, nu sitter jag iaf och äter frukost. En skinkmacka & en skål med lime/banan fil med K special. Mums :D nu klarar jag mig hela dagen känns det som.
Strax blire det skolan. Först Svenska och då även prov. Sedan estet där jag & jessica måste bara göra klart våran film idag. Hoppas, hoppas att den blir klar nu :)

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0