489324-203

"Sovmorgon"

image306
Idag kände jag för en liten "sovmorgon", jag orka verkligen inte gå upp halv 7. Usch, det var jobbigt idag. Så konstigt egentligen när jag väl får sova då vaknar jag tidigt och när jag inte får det då är jag jätte trött och orkar inte gå upp så tidigt, hel skumt ju.. Iof så ska vi vara i verkstan idag med och är inte allt för sugen på det men måste för vi har så lite tid kvar där ute. Får se idag med om man får G på El, jag hoppas verkligen men tveksamt. Jaja, jag tänker väl åka till skolan snart, när jag ha lust. Bara säga att man försov sig ;)

Idag åker min lillasyster på klassresa. Hoppas du får kul, gumman :) Dom ska till bodaborg och nåt mer ställe och är nu borta tills på fredag, kommer bli lugnt här men ändå tomt. Kommer själv ihåg när jag var i hennes ålder och vi åkte på klassresa, då blev det Liseberg & paddan i gbg. Det var skit rolig dag :)
Vart har ni åkt på klassresa?

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag kommer inte ihåg, det var så länge sedan :P

2008-04-24 @ 08:00:26
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Jasmine

Godmorgon, sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-24 @ 08:09:28
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0