489324-203

Sol, vind men inget vatten

image279Nu har jag äntligen fått ork till att skriva lite (:
Min dag - Först fick jag springa till bussen och hann precis med. Pinsamt när hela bussen sitter och glor på en, jobbigt=/ Kom iaf till skolan och hade prov som tog bara 10 minuter. Haha ;) hoppas jag kan få G nu då. Skulle tro det faktiskt.  Sedan blev det att gå upp till stan och så fick jag en mjukglass av Krille, tack vad snäll du är :) Så satt vi vid bänkarna på torget i solen, otroligt härligt var det och jag älskar mjukglass, så otroligt gott (: Sedan blev det att gå tillbaka till skolan och äta mat och sedan estet och så visa vi alla sina filmer och jag och jessica blev klar med våran, så grymt skönt :) Blev inte riktigt som man tänkt sig, men duger gott & väl. Blev sedan att åka hem, tvinga syrran att göra mat för jag orka verkligen inte. Jobbigt och sedan nu har jag legat i sängen och läst en bok, lyssnat på musik och sovit en stund med, skönt .. Så nu är jag fitforfight igen. Men förövrigt har jag vart väldigt glad idag, hoppat runt och sjungt och allt. Vädret smittar än till att bli glad.

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Elin

jag cyklade in i räcket på bron över e4an :) och sne flög jag

2008-04-22 @ 16:22:28
URL: http://eeeelins.blogg.se
Postat av: Elin

Ja, det var itne sp skönt :P

2008-04-22 @ 16:29:00
URL: http://eeeelins.blogg.se
Postat av: nadja

gilla din t-shirt

2008-04-22 @ 17:11:20
URL: http://rosalady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0