489324-203

Skit mobil, kamra & internet.

image232Fan att allt ska krångla idag egentligen. Först så var jag tvungen att lämna in mobilen på elgiganten för att det glapparimage231 och man kan inte lyssna på musik i headsettet. Sedan när jag kommer hem ser jag att min kamra inte funkar eller jaa, minneskortet är blockat. Varför? :S Vaafan hände det sådär bara .. *suck* Så nu kan jag inte ta kort alls. Ingen mobil eller kamra, arg jag blir. Sedan krångla internet med, ville inte funka elr nåt. tog ett bra tag innan jag ens kom in här. Fan vad denna teknik ska krångla ibland, åååååh :/
Idag vill allt bara jävlas, såna dagar är jobbiga.


Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0