489324-203

RALLY SNART!

image312Längtar som Fasiken! Ska bli så jäkla kul. Tyvärr kunde ju inte Karin åka med för hon opera foten för typ 5 veckor sen och går fortfarande med kryckor så det sket sig. Då skulle hon fått sig en sväng om, men kanske får med mig Breman iaf. Fast den fegisen vågar nog inte skulle jag tro ;) haha. Bara tuffa jag som vågar. Haha! :P Ny sträcka iår med så blir intressant hur det går. Vi har ju inte lyckas rulla på 11 år så hoppas inte vi gör det denna säsongen för jag ska ju få opeln så fort BMWn är klar.
Rally finns i mitt hjärta, Rally finns i mitt blod.

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Pastill

Vad kul det låter! -tråkigt för vännen dock.

2008-04-24 @ 18:53:36
URL: http://pastill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0